Zachęcamy do skorzystania z oferty szkolenia dedykowanego pracownikom zajmującym się kontaktem z klientem: w sklepie, restauracji, banku, na poczcie, w urzędzie, na basenie, w kinie, ale także kontaktem z pacjentem w placówce medycznej. Wszędzie tam, gdzie ponad pół miliona Polaków oraz milionowa rzesza turystów zagranicznych z taką dysfunkcją, powinni w równym stopniu korzystać z oferowanej usługi lub z dostępu do informacji.

znaczniki

Organizatorami szkolenia  są Akademia Wizerunku Osobistego oraz oddział dolnośląski Polskiego Związku Głuchych. 

W słUSZNEJ sprawie” to szkolenie z elementami warsztatu praktycznegopoświęcone  skutecznej komunikacji z Osobą Głuchą bez znajomości języka migowego. Uczestnicy poznają zasady, techniki oraz sposoby na skuteczną komunikację z osobami niesłyszącymi.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat sygnowany marką Akademii Wizerunku Osobistego oraz Polskiego Związku Głuchych Oddział Dolnośląski.

Dodatkowo proponujemy  naklejki oraz znaczki z logo „W słUSZNEJ sprawie” informujące o tym, że osoby kontaktujące się klientem są przeszkolone do komunikowania się z osobami Głuchymi.

Skontaktuj się z nami

Zapisz się na nasze szkolenia.

Osoba do kontaktu:

Małgorzata Rybacka

tel.: 539 384 727

e-mail: m.rybacka@preludiumwroclaw.pl

Lub skorzystaj z formularza:

 Chcę zapisać się na szkolenie Chcę dowiedzieć się więcej

Partner szkoleń:

pzg
w slusznej sprawie - Preludium Agencja PR | Usługi public relations. | Wrocław Gdańsk Łódź Poznań Katowice