„Media być może nie zawsze są skuteczne, mówiąc ludziom, jak mają myśleć, ale są oszałamiająco skuteczne w mówieniu swoim czytelnikom i słuchaczom, o czym mają myśleć.”
Bernard Cohen

Są sprawy i umiejętności, we współczesnym świecie, których można się nauczyć i są takie, których nauczyć się trzeba. Do tych ostatnich należy umiejętność posługiwania się w codziennej pracy środkami społecznego komunikowania się – mediami. Skuteczna współpraca z mediami zakłada dobór zarówno rodzaju mediów, do którego ma zostać skierowany przekaz, jak i odpowiednich treści. Ale nie tylko. My wiemy jak współpracować z mediami, i naprawdę lubimy to czynić. Posiadamy liczne doświadczenia zarówno w pracy z mediami branżowymi jak i newsowymi. Wielokrotnie również pełniliśmy funkcję zastępczego biura prasowego lub nasi specjaliści podejmowali dedykowane zadania rzecznika prasowego lub pełnomocnika ds. PR. Trudno byłoby również policzyć wszystkie zorganizowane w ciągu 15 lat konferencje prasowe, debaty, briefingi
śniadania prasowe czy wydarzenia z udziałem mediów. W ramach usługi media relations oferujemy programy i strategie media relations lub pojedyncze usługi takie jak:

  • Dobór mediów do współpracy (baza mediów),
  • Monitoringi mediów według słów kluczy,
  • Komunikaty prasowe, informacje prasowe,
  • Dedykowane sprawie materiały dla mediów,
  • Briefingi, konferencje prasowe, śniadania prasowe, spotkania merytoryczne, dyskusje, debaty z udziałem mediów, warsztaty dla dziennikarzy,
  • Biuro prasowe lub zewnętrzny zespół do spraw kontaktów z mediami,
  • Przygotowanie osób odpowiedzialnych za kontakty z mediami,
  • Planowanie obecności w mediach (media plan).

Dla kogo pracowaliśmy

Media relations - Preludium Agencja PR | Usługi public relations. | Wrocław Gdańsk Łódź Poznań Katowice